CODITE – A bit of color in your hair :)

 

Multumiri modelelor Cata si Mada 🙂

CODITE – cu 2,3,4…enshpe culori, cu/fara model, cu/fara extensie (ne descurcam si cu parul scurt 🙂 )…preturi colorate, nu piperate 🙂

Pentru detalii, e-mail la adresa : alecsa_m@yahoo.com

CO(lour)D(oes)I(nspire)T(he)E(ntertainment)

6 Responses to CODITE – A bit of color in your hair :)

  1. MAD spune:

    😀 Mai faci? Sau de cand esti om serios…

  2. tina spune:

    vreau si eu o codita:((si n’am gasit pe nimeni care stie sa imi faca una ca cele din imagine:((am cautat si pe net ceva care sa te invete cum a le faci…dar n’am gasit.problema e ca eu nu’s din bucuresti.asa ar fi fost mai simplu.ma poti ajuta cu ceva?multumesc anticipat!

  3. alecssa spune:

    complicat ce imi ceri tu…asta ar insemna sa divulg „secretele coditelor”, ceea ce nu e foarte rentabil pt mine :D…oricum, daca ajungi prin Buc, da un semn de viata inainte 🙂 succes!

  4. claudiu spune:

    buna as dori si eu o codita,sunt din bucuresti,daca e baga id meu:cLaw_chillin
    te pwp

  5. andreea spune:

    :)buna!as vrea si eu o codita!se mai poate?;;)ca nu am gasit pe nimeni care sa poata face… multumesc anticipat:D

Lasă un răspuns

