O seara la…Cabaret!

cabaret

Willkommen! Bienvenue! Welcome! (Im Cabaret, au Cabaret, to Cabaret!)

 …cam asta era atmosfera de sambata seara, in holul Operetei – o invitatie la visare: „lasa-ti haina la garderoba, lasa-ti si grijile aici; le vom rataci printre umerase si nu le vei mai primi inapoi..”

 Mi-am urcat rochita cu volane pe scarile acoperite cu mocheta moale, m-am strecurat in sala si mi-am ocupat locul…undeva in ultimul rand, cu vedere panoramica foarte buna, indeajuns incat sa pot observa domni eleganti si doamne cochete, studenti intr-ale artelor si invitatii speciali (Mihai Petre, Rodica Mandache s.a).

 M-am scufundat in frumusetea acestui spectacol, o creatie Beatrice Rancea (am sesizat cateva asemanari cu „Sunt propria mea sotie” de la Odeon), conceput ca un mare spectacol: extravagante costume Doina Levinta, orchestra superba, dansatori lascivi si vocile Oanei Rusu si a lui Catalin Petrescu demne de a sta alaturi de cele ale Lizei Minelli si a lui Joel Grey…nu in ultimul rand, un Adrian Stefan rapit din fata spectatoarelor „telenoveliste” a fost readus pe scena.

 Pe scurt, un spectacol care mi-a smuls zambete, admiratie si aplauze!…Cabaret - TNOCabaret - TNOCABARET

 BRAVO!

Lasă un răspuns

